2009-10-24
 19:02:08

WOHOOW! Vad har hänt med Kissie?!

Denna text som nu kommer är skriven utav Kissie. Vad har hänt?
Så här nere brukar hon väl inte vara XD (hah)!


Bloggar mer imorgon..

Privatlivet kommer ikapp, har svårt att skilja på jobb, blogg och vänner. Sen killar, det är den värsta biten. Folk ska lägga sig i, dom jag gillar tror på rykten, jag börjar tro på rykten och allt bara faller. Jag orkar inte blogga mer idag, kommer blogga imorgon igen. Kommer jag blogga idag kommer det sluta med att jag vill lägga ner allting för något som igentligen inte beyder någonting, jag menar..

Man träffar nya männsikor varje dag, men inte trodde man att alla som lär känna än skulle beröra än, eller hur..? Jag är ingen elak männsika, i bloggvärlden är jag det men just nu, ja då är jag f*n skitsvag. Är stressad 24/7, blir arg på allt och alla.. Skriker på dom männsikorna som älskar mig för jag orkar inte älska dom tillbaka. Jag behöver vara egoistisk och låta mig själv vila från alla dom här männsikorna, och bloggen. - För idag iaf.

Behöver tid, ska sova. Har inte sovit på flera veckor känns det som, och att kollapsa pga bloggen känns fel.. Eller rättaresagt min livsstil.

Idag ska jag till Lidingö, ska träffa Amanda och Kattis och vi ska käka middag tillsammans och dricka sprit. Det behöver jag, Amir har kanske fest ikväll hos sig så får se om jag åker dit. Behöver "get it real", kom på mig själv bry mig om männsikor som jag bara för något halvår sen hatade..?

Kontsigt hur saker och ting har tendens att ändras efter dom männsikorna man träffar.. Eller hur männsikorna runt omkring än ändras efter hur mitt liv ändras. Trött på folk som smörar såfort jag kommer in till ett rum, jag är också trött på folk som låtsas sig inte veta vem jag är för att dom tror att dom får en ärligt chans av mig då.

Trött på männsikor som försöker få mig le,
det finns ingenting hos dig att le åt just nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: