2009-10-12
 22:08:19

Tiny hääär! <3

Hejhej människor! Nu har jag precis kommit hem från min jobbiga dag. Det började med att jag, mamma och pappa åker in till Norrtälje och köper skor och jacka. Finfint :D Men sen när jag kom  hem märkte jag att jag eller Mamma råkat byta ut ena skon till två storlekar större... :S Så då fick vi åka in igen och fixa det. Och då hinner jag bara komma hem en snabbis innan jag kom på att det var tråkigt här hemma och drog ner till skolan och träffade lite folk. bl.a Evve som hade kommit hit :D Stor pöss på henne <3<3 Aja jag var där ett tag och det var kulkul. Men sen så drog jag hem och nu sitter jag här, Är faktiskt ganska trött eftersom jag varit i skolan också. Men nu ska jag fixa lite till imorgon.

 Ses pusspuss<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: