2009-10-22
 20:21:56

Tiny <3

Hej Hopp! Nu sitter jag gör ingenting, har bara laddat upp lite bilder på doggen Alice och ett stor Grattis-inlägg till Matti. Tidigare idag har jag pressat (ursäkta uttrycket) ÄCKEL matte för att bli klar med kursen. Och jag är väldigt nöjd med mig själv efetrsom jag har jobbat varje dag hemma den här veckn :O Men i morgon är det slut med det och jag åker in med tjejorna till Norrtälje för Mathilda Norman har fyllt år <3 Då ska vi först bowla och sedan äta något och sedan är det slut. Efter det stannar jag på vägen och går till skolan :D Undrar om Tilda ska med? Jag frågar nu dirrekt <3

- TINY säger: men hurru stannar du med mig vid skolan i morgon eller?

- Tilda säger: okej visst :D

Goodish! <3 :D


cassandra

gummsan lägg in bilder från haloweeen! minnen juuuh! miss yea! <3<3



PUBLICERAT: 2009-11-05, 17:13:32 | URL: http://mirjamcassandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: