2009-10-30
 11:44:04

Går kvällen med AmandaSöt !

Heej bloggen , jag bloggade typ ingeting igår hade inte tid!

För jag och Amanda var ute och busade , hihih
Tiny, Madde och Carro skulle sova i stallet igår, Och då kom jag och Amanda på att vi skulle klä ut oss och skräma dem! Hiih man får vara barnsligt ibland ! :D
Amanda hade en cowboy hatt , refleks-väst och en jätte stor jacka !
Jag hade en pläsmössa och så här refleks som man har till hundar som trosor över en tjockis jacka!
Haha vi så helt crazy ut!

Så gick vi till stalet och sprang in där dem satt , deras reaktion?

- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!

HAHA fyyy vad vi garva!

Efter det så var vi ute och gick runt lite här och där , tills Amanda började frysa om fötterna !



Förlåt Amanda men bilden är så sjukt söt !

Love Tilda


amanda

nej jag ser ut som en jävla oxe på bilden :O älskar dig!<33333333333



PUBLICERAT: 2009-10-30, 15:51:49 | URL: http://garforbi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: