2009-10-13
 16:17:24

Chacha Tiny här!

Hi bloggen! Nu har jag kommit hem från skolan och det är sktönt att vara hemma! Eftersom det är PISS Tisdag så har skolan varit ännu jobbigare än det brukar... + Att sista lektionen är en två timmar lång NO lektion! Jag förstår inte vad lärare tänker med? Men nu är iallafall den jobbiga delan av dagen över så nu ska jag inte tänka på det. Nu sitter jag och inte gör någonting, ska igentligen göra läxor. Men det behöver ju inta han få veta om... Jaja ska till Skutan idag (det är ett ställe man kan gå till) och träffa lite kompisar och så :) Och nu kommer jag inte frysa iallafall, för jag köpte ny jack igår också. En stor Tjockisjacka :D I love it <3
Men nu ska jag nog plugga lite <3 pusspuss<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: