2009-11-25
 16:58:40

The simpsons!

Aloha!
Nu sitter jag och tittar på The Simpsons! Det är ju bara så jävla skönt :D Ey reklam :'(
Jaja, idag efter skolan kommer mamma och hämtar mig för att återigen gå ner till vårdcentralen och ta vaccinet. Men samma sak som förra gången, så var vaccinet slut :D Och såklart så fick jag lite glädjeryck och
- JAAAAAAAAA! HAHAHAH! Jag ska inte ta sprutan, jag ska inte ta sprutan! XD
Mamma bara suckar med ett litet leende på munnen och så går vi vidare. Och när vi kom hem så sa jag att det måste ju vara ödet eller någonting sånt... Så även om jag är i riskgruppen så tänker jag inte ta den där sprutan!



Haha nu har det börjat simpsons igen :D Jag förstår inte hur dom lyckas göra det så kul! :P





SES! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: