2009-11-26
 19:24:16

MOVIE TIME!

Hello everybody!
Nu ska jag ladda upp några filmisar :´D

                         
                                       Här är jag (Tiny) som leker lite :D





                         
                          
                          Här är Hannes på Ica XD Det är ju bara så sjuktk kul!




                             



                          
                            Här är Tilla och hennes man Göran XD Och jag som hittar mikrofonen som
                            går till alla högtalare över skolan ! XD


                           
                            Här är från Bowlingen<3







                          
                              När min älskling får lite ryck så aa.... X'D <3<3<3




            
           Här är Tilda och hennes Man Göran, och jag hittar Mikrofonen som går till alla högtalare över skolan! <3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: