2009-11-18
 16:41:29

IG nästa ?

hej bloggen sitter här med Tiny !

Idag så kommer våran svenska lärare fram till mig (Tilda) och börjar prata om mina betyg att dem inte ser bra ut.. Då frågade jag såklart varför ? 


-Nej för din bokresention var kopierad från internet !  För jag vet att du inte skriver så här bra ..
 -Okej men jag skrev ju en ny till dej sa jag ..
-Ja men den lämnade du in försent! ´

-Jaha men jag får väl inte IG för det ?

-Nej och dina dyslexi tester såg inte bar ut heller , så du kommer få IG dem här treminen ..
- MEN VA FAN , dem tester sak ju inte ghå på mina betyg , alla får ju inte göra dem testerna!

- Nej men du har gjort dem nu satt ..
- :@ LACKAR !!!!!!

Det slutade med att jag lacka ur , och sen gick och ringde Mamma .. Så fick mamma prata med satkärringen!

hoppas ni fattade lite :)

// Tilda



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: