2009-11-26
 18:38:59

Helgen i Stockholm

Nu är jag frisk och har ork att berätta lite mera om helgen i stockholm !
Jag börjar m,ed att det var as mysigt, vi åt god mat hemma hon Tinas kompis Kina , och hon var världens gulligaste hund Gogo, som ser ut som en kaninGris ! A efter det så gick jag och Hannah ut och roade oss, haha !
Sen drog vi hem och sov. Dagen efter så gick vi på stan , åt kinaMat , jag brukar vanligtvis inte gilla kina mat men den var helt okey där vi åt !
A och sen gick vi och tittade på NEW MOON ! lovely
Jag var då lite pinsam första scenen så Edward kommer ,..

- AAAAH HAN ÄR SÅÅ SNYGGG ! (och lite till ;) )
- HÅLL KÄFTEN MATILDA , du är pinsam !

ni vill inte veta vad jag mera sa, dem brevid mig satt opch garava åt mig hela filmen ..

 Ja , sen åkte vi tunelbana till Tina , sen drog vi hem !

Där fick ni helgen i en snabb och tråkig verison! '



Puss Tilla

 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: