2009-11-18
 21:34:28

Back in the Game

Halla! Tiny här and we're back in the Game XD  Just nu håller jag på att platta håret och jag typ skrattar varje gång jag tittar på mig själv i spegeln :D jaja Imorgon har jag och Tilla ett litet uppdrag att ta reda på lite information X)

 Ååh det är så mycket som har hänt under vårt lilla ''uppbehåll''. T.ex alla nya sjuor håller på att bli Fjortizar! Shit asså nu minns man hur det var :S  Men en ny fjortiz grej är att skriva Tejp istället för typ... Aja det finns inget att göra åt bara att titta på och skratta :D Vilket jag och Tilla är väldigt bra på (skratta assa). Det är ungefär det vi gör på dagarna, skrattar. Men det sägs ju att :Ett gott skratt förlänger livet. Då kommer ju vi leva ända tills jorden förintas eller något :S XD

Iallafall så har vi inte heller berättat om FREDAG DEN 13!! Jag berätta bara lite snabbt.
Det börjar med att Jag Tilla och Hanna är på skutan. Och så börjar vi dricka och dricka och dricka! DEt tar aldrig slut XD Alla runt omkring fick sig nog minst ett gott skratt efter allt vi gjorde ;) Och en bra dag slutatde med att snuten kom och det gjorde också Tillas mamma... Som det kan gå, men det var kul så länge det varade iallafall :P Och inte fick man någon utskällning dagen efter heller. Ingen av oss X)
Sånt är livet, och livet får man leva med! XD
 

Ses!


 

 Love ya! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: