2009-11-19
 19:01:51

Aloha!

Alohaaa Tiny här! Min data dampa och jag hittar inte min lilla laddaöverbilderpådatan grejen. Sad!
iallafall så shaiUDHAJBaiubcfASBCU! 

- BANK BANK BANK! (mamma pappa bankar på dörren öppnar dörren och går in!)
- VAD?!
- får jag bara gå in på Norde ett tag?
- Nej sen jag sitter nu! GÅÅÅÅ UUUTTTT!!!

Nu förstörde dom min konsentration! :( Sad!  
Juste jag skulle skriva att vi var väldigt galna i skolan idag. Barbara (en lärare) jagade verkligen oss idag :S  Det var fett läskigt men ändå as kul, för Tilla och jag sprang som galningar genom skolan! Men hon förstod ju inte att vi jobbade också... Det är någonting konstigt i huvudet på alla lärare utom Bettan (en lärare, inte en vanlig lärare men ändå). Bettan är BÄST! Me and Tilla loves her ! X)


Men nu ska jag bestämma kläder för imorgon :P

Fakta: Imorgon inleder vi en ny trend , den heter TT's !
Ni som träffar oss får se! <3<3




 Love ya <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: